Trist dag det har varit idag

Idag har det varit väldigt trist. Allt har varit extremt tråkigt att jag skulle kunna somna på lektionerna. Seriöst, börja klockan 08:30 med Johan till SO lärare är inte kul. Han pratar så... Liksom segt och så förlänger han varenda ord så man måste anstränga sej för att höra vad han säger och sedan tänka efter vad han sagt till klassen. Jag skulle kunnat somna om jag var lite mera utråkad men jag skulle inte gjort det för att det är ju inte så smart. Sedan fortsatte dagen och det var tack vare Elin och matten som jag blev piggare. Jag och Elin satt och målade på bänken, skissade i böckerna när vi jobbade och typ gapskratta heeela tiden. Det var himla kul! Och den andra läraren som kom ifrån en annan skola satt vid oss och tittade typ på oss hela tiden. Det var lite skumt att han aldrig sa till oss. Men han värkar vara en lärare med gott tålamod. Då blir man lite mera ''ja, jobba'' om ni förstår vad jag menar?
Dagen rullade på och vi slutade med musik. Det var väll helt okej för nu ska vi bara fylla i lite grejer på ett papper som hon själv säger vad som ska stå. Var det någon mer än jag som lade märket till att hon hade andra kläder på sej för en gång skull? Haha, det tror jag inte men hon brukar alltid ha typ ett par svarta långa jeans och en lilla plickig skorta och sen typ en lila stickad tröja över det som hon en gång knäppt fel. Haha...
Efter vi slutat så cyklade jag upp på stan för att kolla om det fanns några fina, små och smidiga pennfudral men nej, nej. Det var anligen Nalle Phu eller Spindelmanen, Hello Kitty (hell no kitty) eller Musse Pigg. Så det var väll bara att trampa hemåt igen. Nu ligger jag i min säng och har dåligt sanvete för att jag lämnade Curry hemma. Jag vet inte varför men plötsligt när jag ser alla bildr på honom som ligger i datan så saknar jag honom totalt och blir helt deppig. Jag vill bara till honom. Liksom gosa ner mej i sängen med honom brevid, höra hans kurrande. Jag känner mej så dum emot honom att bara komma hem en stud och sedan dra igen. Nu t.ex, jag saknar honom enormt mycket... Men men imorgon ska jag umgås med katterna, i alla fall Curry då han är mycket mera beroende av min uppmärksamhet och kärlek. Nala hon passar på att kela när man tar fram en hand :P

Aja, nu ska jag sova för att orka med ännu en jävla dag i skolan -.-
Herråh!


Kommentarer
Postat av: ღ Russin

curry har det fin fint och sover på din säng..:)

god natt

2009-05-07 @ 00:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0