Spar listan

Det jag sparar till:
En ritplatta, man typ kopplar den till datan så målar man på den så har man sedan bilden i datan - ca 1500+ kr
En systemkamera, lika bra eller bättre än den mamma har - ca 5000+ kr
Stativ till systemkamera - ca 500+ kr
Objektiv till systemkameran - ca 5000 kr
Nytt tagentbord till min data och ganska krisigt då 'V:et' börjar lägga av - ca 700-800+ kr
Rida islandspålle med mamma - ca 350+ kr


Ska få 400 kr av pappa idag eller imorgon, det är dom pengarna jag inte fick för samanlagt två månader sen eller hur det blir. Jag får i alla fall 200 kr i månaden av honom. Sen är mitt konto uppspärrat igen så där har jag 94,50 kr på. Då kan jag i alla fall rida islandspålle med mamma, nu får jag bara hoppas på att mamma hinner *hoppas, hoppas* :)

Efter det dröjer det bara två månader så kan jag laga mitt tagent bord :)
Och sen ska jag börja spara till en systemkamera och sen ett stativ, sen objektiv, sen ska jag önska mej en ritplatta av mamma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0