Nya pjuck, haha

Hojsan!

Helgen ser ut som så att jag och mamma ridit Islandshästar och det var ASKUL! Asså, jag ville inte sitta av, jag vill bara rida och rida och rida typ. Dessutom gjorde vi det jag som mest ville! Klättra upp och ner i stora berg! Åh fan vad kul det var.

Jag på Mysla och mamma på ngn musblack fin pålle :)


Idag så vaknade jag på strålande humör! NEEJ, Stina den skrik apan hade gapat hela natten kändes det som. Men det var bara några minuter som hon hade skrikt. Herre gud, jag fick inte min skönhets sömn... Fast sen så lugnade jag mej och efter det så fixade jag mej så åkte Fredd, Linus och jag upp på mberg för att köpa morsdag present till mamma och hon fick en ring och en blomma. Vi, eller ja, Fredd körde oss hem och sen så läste jag och satt en stund vid datan, sedan fixade käk och sen ringer mamma och frågar om jag skulle ha några andra skor till avslutningen. Jag bah ''Eh, aa!'' Så då går jag ut till bilen igen och till mberg igen. Åh, mina hälar var som klossar när jag kom hem idag. Jag hittade ett par svarta, blanka, klackskor. Inget krims krams så dom var perfekta. Så när vi kommit hem efter allt så gjorde jag kattlådan och sedan tog jag på mej mina nya pjuck och skulle gå ut och kasta skiten så fan vad det klackade. Det kommer bli som att utmana ödet om alla kommer att stirra, hahah!


Mina skor :)


Hejdå och ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0