M-Berg :)

Hejsan gott folk!

Idag, har jag varit i skolan och det var kul. Men jag glömde kortleken igen, suck... Jag och Elin gjorde en kortlek för att vi ska kunna spela kort. Men man ser egenom den så det är ju inte så bra om man ska köra ''bluff stopp''. Då blir det lite omöjligt att fuska. Så den skulle jag ta hem idag men det är typist mej att glöma det - såklart! Men jag lovar och svär, imorgon, tar jag med mej den hem *lipar*.

Efter skolan så var jag och mamma ute till mberg och vi skulle titta på skolavslutnings kläder. Och jag som är så kräsen hittade inget. Sen gick vi till min favo affär Wear It och dääär hittade jag det jag sökte. Jag hittade tillomed två och båda kostade lika mkt men jag kände bara att den andra var snyggare så den blev det. Så mycket nöjd blev jag :)


(Den blev aldrig fotad när den vad på mej, men det är jättefin när den får lite form :P)

Kommentarer
Postat av: Isabel

Nu ser jag vilken klänning det är, var inne på wear it och gissade på att det var den där! Jättefin! :D

2009-05-31 @ 10:34:43
URL: http://areiisabels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0