Lagest dag

Idag var skoldagen helt okej. Vi började 10 min senare och sen slutade endligt elin 30 min tidigare. Vi bowlade först och det var kul. Jag fick 7 striker men kom ändå bara 2:a. Alice vann med typ 20 poäng bara så det var ju i alla fall inte så stor skillnad :) Efter det så gick Juno, jag och Isa till någon resturang som jag aldrig varit på. Fast jag har ju typ bara käkat på resturang två gång och jag är nästan aldrig på stan. Jag har ju katter, läxor och sånt att hållas med så det är ju sällan jag hinner gå på stan eller vara med kompisarna. Det är jätte pinsamt att säga att man typ inte hittar eller vet vad olika affärer är för något men men. 2009 kommer nog bli mitt lärorikaste år med tanke på att alla mina kompisar är mycket på stan känns det som.

I vilket fall så gick vi in och skulle käka på någon resturang och det var en snäll kille bakom kassan. Vi frågade om vi fick äta inne hos dom och egentligen fick man inte det men det fick vi om vi köpte med drickor. Men så hade vi inte råd med det och då sa han att jag kan ta vad ni har. Snacka om tur! Hade jag varit själv hade jag blivit utkastad känns det som *flinar*. Men så tog vi ett bort och fixade käket. Så tog Juni upp en makaron och så delade hon i sär den och så ryckte hon bort en lapp som var PÅ makaronen! Så läste hon upp ''OBS! Var uppmärksam och försiktig...'' så fortsatte jag på meningen ''... För lappar som sitter på makaroner''. Det blev dagens skämt och det tycker jag var ett bra val eftersom det inte kom några flera skämt ur min mun. (Och som både jag och Juno som komenterade så blev skämtet roligare i värkligheten.)
Så käkade vi upp allt och gick. När vi kommit tillbaka till skolan så skulle vi ha någon baseball och kubbspel. Det var otroligt tråkigt. Och nu ska jag sluta skriva för jag får ont i armen, chaooy!


Elin är påväg på att göra en strike.. Och faktiskt blev det en strike då ^^

Kommentarer
Postat av: juno

jag tror faktis skämtet blev mer roligare i verkligheten. jag funderar om det verkligen kom fam till människor som inte var där. hahhaha ;)

2009-05-11 @ 21:44:31
URL: http://junob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0