Hmm...

Hej igen! Jag har typ inte bloggat på en vecka och några dagar. Men det har liksom inte hänt så mycket så jag tycker inte att det vart någon mening med att skriva om dagarna... Hmm.. MarKKKKKKus komenterade att man inte förstår vad jag skrivit, stämmer det? Jag kan hålla med om att min stavning är ursel och att jag kanske glömt eller satt ett ord någon stans där den inte hör hemma men när jag läser mina texter högt flera gånger uppfattar jag allt korekt. Min mamma läser min blogg och hon har ju inte sagt något mer än att min stavning är lite fel stavat - Så är det fel på mina text eller MarKKKKKus läsning? Komentera, negativ som posetiv ;)

Hela helgen har såklart varit askul + dom extra dagarna tors, fredag - Förutom min sega kropp!
TORSDAG: Jag var fortfarande lite hängig men inte sjuk. Men jag kände att skulle jag bara sitta inne och glo, skulle det sedan leda till att jag skulle sitta framför datan och glo så jag traskade till stallet och tvättade Ellis träns, Lisas träns och sele. Ellis träns var så smutsig på det vita på nosgriman var brun, jag blev riktigt chockad när jag såg den riktigt vita färgen. Sen kom Lillemor ut och gjorde mej sällskap. Hon frågade om jag ville följa med ut till stall senare vid fem tiden och såklart ville jag det men jag berättade att jag inte kunde köra då jag var sjuk igår. Men så sa hon att jag bara kunde sitta med i vagnen hos henne och Olle. Ja, man blir ju läskad så vi åkte ut en kortis med Elli, Lisa och Kajsa red på Peppe. Sen gick jag in och gjorde inget mera. Bara vilade.
FREDAG: Jag mins inte vad jag gjorde men jag måde inge bra och antar att det inte var så bra att följa med ut trots allt..
LÖRDAG: Jag var fortfarande trött, snorig och började känna halsbränna. Denna gång var det inte magen. Jag låg i sängen med datan på magen. Jag hade min tjocka sjal runt halsen tätt och bara låg och harklade mej. Men det går ju inte att hålla sej från Emma när hon ändå är i knarsta så när hon kom, ungefär vid tre halv fyra på dagen så gick jag upp och fixade mej. Så tog vi det lugnt framför datan, körde Lisa lugnt till sjön och tillbaka typ. Det var skönt att få komma ut igen. Sedan satte jag och Emma oss framför var sin laptop och lanade lite så gick hon hem vid halv elva på kvällen. Jag var ju helt slut och somnade nästan på en gång efter hon gick hem.
SÖNDAG: Jag var med Emma redan vid elva, halv tolv på morgonen. Vi spelade Narnia Prins Caspian på Wii och fan vad kul det var. Emma och jag sammarbetar bäst! Haha, men sen kom vi till ett ställe där man ska rädda den dära dvärgen vid båten, och fan, jag fattade inget! ''HUR KASTAR MAN DEN DÄRA FUCKING STENEN LÅNGT?!'' skrek och härjade vi. Herre gud, det var som att kriget hade kommit till Knarsta 420 (mitt hus jag bor i heter så om jag mins rätt). Så jag hade ingen lust att spela det längre så vi sket i det och övergick till datan ^^ Min hals började kännas bättre då också. Men det hade inte gett sej helt. Emma och jag bestämde att vi tar en kvälls runda med Lisa till sjön och tillbaka och så hade vi fika. Det var inte mysigt, fast vi trode vädret skulle hålla sej. När vi var på väg hem, då blev det fint väder.

Ja, det var nog helgen i lite kortfattad text... Och jag vill nog inte berätta om idag, usch... :(
Ha det bäst!


Tänk om man hade en system kamera med stativ och ett objekt :'''(

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ser vad du skriver och det är kul att läsa om dig mvh carras

2009-05-28 @ 19:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0