Helgen

I helgen har jag varit med Emma och Lisa. Jag satt vid datan till klockan 16:00 ca. Sen så ringde Emma och sa att hon var i Knarsta så då for jag upp och så gick vi ut till stallet. Vi tog in Lisa och började att borta henne. Hon var riktigt dammig och lite lerig. Sedan selade vi henne och körde till sjön och sen den dära skogsvägen egenom hela skogen typ. Och Emma höll på att flyga av vagnen två gånger. Vi kör som galningar fast såklart inte på ett farligt sätt ;) Men så kom vi ut bortom Torgny och Ann-Britt. Vi körde hemåt och så satte vi på henne grimma och en longeringslinan så traskade vi ut på det gröna hjärdet. Vi galopperade, myste i solnedgången, lekte med Lisa och pratade massor och så gjorde vi massor med andra grejor med Lisa <3
Efter vi hållt på på ängen så gick vi hemåt och så hoppade vi lite när vi kom hem. Då blev hon het och olydig.. Vi tog det som att hon var trött och upprörd eftersom hon hade vi jobbat hela tiden så vi släppte ut henne till hagen. Det  var underbart kul! Jag hoppas vi kan vara nästa helg igen <3


Bilder från helgen:


Hejdå och vi hörs :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0